pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: P312
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins 2
roata de curea presata
Mod de operare
mecanic
Numar dinti
19
Masa [g]
920
Articol extins/Info extins
cu etansare
Incarcare date...
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
AUTOMEGA
ASHUKI
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
OPEL
KWP
AIRTEX
OPEL
BEDFORD
OPEL
OPEL
BEDFORD
OPEL
OPEL
LEMFÖRDER
PEX
BOSCH
TOPRAN
MAPCO
METELLI
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MASTER-SPORT
GERI
KAGER
CAR
CAR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
SWAG
VAICO
GEBA
KLAXCAR FRANCE
MAXGEAR
KOLBENSCHMIDT
VALEO
INA
SPIDAN
MEYLE
RUVILLE
KÜHLER SCHNEIDER
AKS DASIS
AQUAPLUS
TEMOT
TEMOT
TEMOT
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
JP GROUP
HELLA
SASIC
BEDFORD
OPEL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DENCKERMANN
BLUE PRINT
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
AURADIA
BGA
THERMOTEC
JWP
KAVO PARTS
COMLINE
TRW
FIRST LINE
FLENNOR
GMB
GMB
UNIPART
FENOX
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
DOLZ
OEM
BUGATTI
GGT
IDROMEC
GP
Saleri SIL
GRAF
HAVAM
MGA
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPEL
VAUXHALL
SCT Germany
VAICO
VAICO
CONTITECH
SKF
HK
STATIM
OPEN PARTS
BERTOLOTTI
AISIN
HUTCHINSON
GATES
LPR
DELPHI
DELPHI
FAI AutoParts
RHIAG
AURADIA
GATES

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.