pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: 89 92 6306
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar dinti
22
Articol extins/Info extins
cu etansare
Greutate (în kg)
0,690
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
KWP
KRAFT AUTOMOTIVE
AIRTEX
PROFIT
CHEVROLET
DAEWOO
BOSCH
MAPCO
METELLI
FEBI BILSTEIN
MEYLE
METELLI
METELLI
JP GROUP
JP GROUP
KAGER
CAR
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
ASHIKA
JAPKO
SASIC
MAXGEAR
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
INA
ASAM
MAGNETI MARELLI
RUVILLE
CIFAM
AQUAPLUS
TRISCAN
OEM
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
SPIDAN
SPIDAN
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
CHEVROLET
DAEWOO
GK
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OPTIMAL
BORG & BECK
BORG & BECK
BGA
THERMOTEC
NPS
DOLZ
DOLZ
KAVO PARTS
COMLINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FENOX
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KEY PARTS
KEY PARTS
GRAF
GRAF
KWP
KWP
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
LUZAR
MDR
HEPU
Saleri SIL
GGT
GGT
GRAF
MGA
BUGATTI
PARTS-MALL
JAPANPARTS
PROTECHNIC
PROTECHNIC
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
VAICO
VAICO
SKF
STARLINE
STATIM
MGA
OPEN PARTS
AISIN
GATES
LPR
AUTOTEAM
CALIBER
KAISHIN
KM International

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.