pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: 62 15 0011
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins
cu etansare
Greutate (în kg)
0,82
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SPIDAN
FEBI BILSTEIN
KWP
AUTOMEGA
MEYLE
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
AIRTEX
KRAFT AUTOMOTIVE
PROFIT
BOSCH
SASIC
MAPCO
METELLI
METELLI
METELLI
AUTOMEGA
CAR
KAGER
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
JP GROUP
JP GROUP
KLAXCAR FRANCE
STELLOX
MAXGEAR
KOLBENSCHMIDT
VALEO
INA
SPIDAN
OEM
RUVILLE
TOPRAN
LASO
AKS DASIS
MASTER-SPORT
TRISCAN
CIFAM
AQUAPLUS
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
FEBI BILSTEIN
GK
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OPTIMAL
BORG & BECK
DOLZ
BGA
THERMOTEC
COMLINE
FIRST LINE
FLENNOR
FENOX
Saleri SIL
Saleri SIL
KEY PARTS
SNR
SNR
SNR
GRAF
GRAF
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
KWP
KWP
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
HEPU
GGT
Saleri SIL
BUGATTI
GRAF
MGA
PROCODIS FRANCE
PROTECHNIC
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
VAICO
SKF
STARLINE
STATIM
OPEN PARTS
METZGER
HUTCHINSON
GATES
LPR
OPTIBELT
DELPHI
FAI AutoParts
VAN HECK
CONTITECH
AUTLOG
AISIN
MGA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.