pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: 50 15 0010
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins
cu etansare
Greutate (în kg)
1,05
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SPIDAN
ASHUKI
FEBI BILSTEIN
FORD
KWP
KRAFT AUTOMOTIVE
JP GROUP
JP GROUP
AIRTEX
PROFIT
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MASTER-SPORT
MAPCO
METELLI
TOPRAN
AUTOMEGA
CAR
KAGER
ASHIKA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JAPKO
KLAXCAR FRANCE
STELLOX
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
OEM
FORD
VALEO
INA
FEBI BILSTEIN
AKS DASIS
MAGNETI MARELLI
SPIDAN
RUVILLE
MEYLE
CIFAM
AQUAPLUS
TRISCAN
TRISCAN
FORD USA
FORD USA
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
SASIC
GK
DENCKERMANN
OPTIMAL
BORG & BECK
BORG & BECK
BGA
THERMOTEC
COMLINE
DOLZ
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
FENOX
IPS Parts
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KEY PARTS
KEY PARTS
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
LUCAS ENGINE DRIVE
KAVO PARTS
MDR
HEPU
BUGATTI
GGT
Saleri SIL
GRAF
MGA
PROCODIS FRANCE
JAPANPARTS
PROTECHNIC
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
VAICO
SKF
STATIM
OPEN PARTS
GATES
LPR
DELPHI
FAI AutoParts
VAN HECK
CONTITECH
AISIN

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.