Set pompa apa + curea dintata Marire poza

Set pompa apa + curea dintata

OEM: 45141
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar dinti
129
Articol extins/Info extins
cu pompa apa
Greutate (în kg)
0,985
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CALIBER
CALIBER
AUTOKIT
PROCODIS FRANCE
HUTCHINSON
SASIC
SASIC
BOSCH
BOSCH
HEPU
IPD
MAPCO
MEYLE
METELLI
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
MAPCO
FLENNOR
SPIDAN
OEM
INA
INA
GATES
RUVILLE
RUVILLE
AUTEX
SWAG
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FAI AutoParts
TRISCAN
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
VEMA
DÜRER
DAYCO
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
COMLINE
FLENNOR
FLENNOR
VEYANCE
GATES
VEYANCE
AUTOTEAM
AUTOTEAM
BREDA LORETT
TREVI AUTOMOTIVE
SNR
DELPHI
SNR
KM International
KM International
HUTCHINSON
HUTCHINSON
GATES
GRAF
BREDA LORETT
PROCODIS FRANCE
OPTIBELT
DAYCO
DAYCO
PROCODIS FRANCE
KWP
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
BRT Bearings
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
OPTIMAL
OPTIMAL
MALÒ
DELPHI
AE
FAI AutoParts
AE
SKF
SKF
SKF
AUTLOG
METZGER
METZGER
METZGER
MGA
AUTLOG
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.