Set pompa apa + curea dintata Marire poza

Set pompa apa + curea dintata

OEM: 45136
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar dinti
135
Articol extins/Info extins
cu pompa apa
Greutate (în kg)
1,04
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CALIBER
SEAT
AUTOKIT
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
PROCODIS FRANCE
TOPRAN
TOPRAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
HUTCHINSON
LYNXauto
BANDO
LEMFÖRDER
MEYLE
SASIC
SASIC
DÜRER
BOSCH
BOSCH
BOSCH
IPD
MAPCO
HEPU
METELLI
METELLI
SWAG
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
FLENNOR
MAPCO
SPIDAN
OEM
INA
INA
GATES
FAI AutoParts
RUVILLE
RUVILLE
AUTEX
GK
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
DAYCO
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
CONTITECH
COMLINE
JC PREMIUM
BOSCH
FLENNOR
VEYANCE
SCT Germany
GATES
VEYANCE
AUTOTEAM
BREDA LORETT
TREVI AUTOMOTIVE
SNR
DELPHI
KM International
HUTCHINSON
GRAF
GRAF
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
OPTIBELT
DAYCO
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
KWP
KWP
LUCAS ENGINE DRIVE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BRT Bearings
LYNXauto
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
OPTIMAL
MALÒ
AIRTEX
AE
DELPHI
AE
FAI AutoParts
VAICO
SKF
SKF
METZGER
METZGER
AUTLOG
OPTIBELT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.