pompa apa Marire poza

pompa apa

OEM: 10599
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Articol extins/Info extins
cu etansare
Fulie curea -? [mm]
70,8
Greutate (în kg)
0,57
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
SPIDAN
OEM
KWP
KRAFT AUTOMOTIVE
MEYLE
AIRTEX
BOSCH
MAPCO
METELLI
METELLI
METELLI
JP GROUP
CAR
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KLAXCAR FRANCE
STELLOX
MAXGEAR
VALEO
INA
SPIDAN
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
RUVILLE
SWAG
PIERBURG
CIFAM
AQUAPLUS
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
SASIC
GK
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OPTIMAL
BORG & BECK
BGA
THERMOTEC
FIRST LINE
FLENNOR
FENOX
Saleri SIL
Saleri SIL
KEY PARTS
SNR
SNR
GRAF
GRAF
KWP
KWP
LUCAS ENGINE DRIVE
HEPU
GGT
BUGATTI
GRAF
MGA
Saleri SIL
HEPU
PROTECHNIC
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DOLZ
VAICO
SKF
SKF
SKF
STARLINE
STATIM
MGA
OPEN PARTS
WILMINK GROUP
LPR
HUTCHINSON
GATES
OPTIBELT
DELPHI
CONTITECH
FAI AutoParts
VAN HECK
AUTLOG
AISIN
AUTOTEAM
CALIBER
KM International

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.