pompa apa VW 1,9TDI A3/A4/A6/BORA/GOLF4/PASSAT Marire poza

pompa apa VW 1,9TDI A3/A4/A6/BORA/GOLF4/PASSAT

OEM: P569
Cod webshop: W02270573
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Articol extins/Info extins 2
roata de curea presata
Mod de operare
mecanic
Numar dinti
19
Diametru roata suplimentara [mm]
64
Numar aripi
7
Masa [g]
900
Articol extins/Info extins
fara etansare
Incarcare date...
OEM
AUDI
SEAT
SKODA
CONTITECH
SKF
SKF
STATIM
HK
DELTA
OPENPARTS
OPENPARTS
OPENPARTS
BERTOLOTTI
METZGER
LPR
RHIAG
FAIAutoParts
FAIAutoParts
GATES
AUDI
SEAT
SKODA
SKODA
SKODA
AUDI
SEAT
SKODA
SKODA
TRUCKTECAUTOMOTIVE
TRUCKTECAUTOMOTIVE
VAICO
GEBA
KWP
TOPRAN
KWP
TOPRAN
MEYLE
FORD
FORD
FORD
AUDI
AIRTEX
FEBIBILSTEIN
PEX
MAPCO
METELLI
METELLI
FEBIBILSTEIN
AUTOMEGA
SWAG
SWAG
SEAT
KAGER
KAGER
CAR
CAR
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
KLAXCARFRANCE
MAXGEAR
KOLBENSCHMIDT
SKODA
KOLBENSCHMIDT
VALEO
INA
RUVILLE
RUVILLE
KÜHLERSCHNEIDER
AQUAPLUS
AQUAPLUS
TRISCAN
SASIC
SASIC
SPIDAN
DOLZ
OPTIMAL
BGA
THERMOTEC
THERMOTEC
TRW
FIRSTLINE
FIRSTLINE
FLENNOR
FENOX
BUGATTI
SaleriSIL
GGT
GP
GP
SaleriSIL
SaleriSIL
BUGATTI
GRAF
MGA
GRAF
MGA
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.