pompa apa MERCEDES-BENZ OM602/602D29 W124/201/210 250/30 Marire poza

pompa apa MERCEDES-BENZ OM602/602D29 W124/201/210 250/30

OEM: P176
Cod webshop: W02288574
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Articol extins/Info extins 2
cu flansa
Mod de operare
mecanic
Masa [g]
1510
Diametru roata suplimentara [mm]
69
Articol extins/Info extins
cu etansare
Incarcare date...
OEM
SPIDAN
MEYLE
MEYLE
MEYLE
PEX
MAPCO
METELLI
VAICO
GERI
KAGER
CAR
MAGNETIMARELLI
FEBIBILSTEIN
MAGNETIMARELLI
TOPRAN
GEBA
MAXGEAR
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TRUCKTECAUTOMOTIVE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
RUVILLE
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
ST-TEMPLIN
SSANGYONG
SSANGYONG
SSANGYONG
AKSDASIS
AQUAPLUS
TRISCAN
JPGROUP
HELLA
HELLA
HELLA
SWAG
SASIC
SPIDAN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
OPTIMAL
OPTIMAL
BGA
THERMOTEC
TRW
FIRSTLINE
KWP
UNIPART
UNIPART
FENOX
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
DOLZ
AURADIA
BUGATTI
GGT
IDROMEC
AIRTEX
GRAF
HAVAM
SaleriSIL
GP
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
VAICO
SKF
DELTA
STATIM
LEMFÖRDER
HK
OPENPARTS
BERTOLOTTI
AISIN
LPR
DELPHI
FAIAutoParts
RHIAG
AURADIA
LEMFÖRDER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.