Fulie curea, arbore cotit Marire poza

Fulie curea, arbore cotit

OEM: 17-1072
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar nervuri
6
Diametru interior [mm]
30
Diametru exterior
127
Incarcare date...
Metalcaucho
CAUTEX
CAUTEX
ALBRECHT
AUTOKIT
METALCAUCHO
BENDIX
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
ORIGINAL IMPERIUM
3RG
TRIPLE FIVE
CORAM
HEPU
IPD
IPD
FORD
OEM
SASIC
MAXGEAR
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
SK
JP GROUP
SPIDAN
METALCAUCHO
FIAT
FIAT
SASIC
RUVILLE
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
LuK
INA
SCHAEFFLER GRUPPE
SWAG
SWAG
SWAG
GK
AUTEX
MALÒ
AUTEX
MALÒ
AUTEX
AUTEX
TOPRAN
CORTECO
CORTECO
CORTECO
CORTECO
CORTECO
TRISCAN
TRISCAN
CALIBER
FIAT
LANCIA
CITROËN
FIAT
LANCIA
PEUGEOT
FIAT / LANCIA
LANCIA
PEUGEOT
FIAT
FIAT
LANCIA
FIAT
FIAT
AUTOTEAM
TRIPLE FIVE
APA
BALO
HUTCHINSON
HUTCHINSON
HUTCHINSON
HUTCHINSON
HUTCHINSON
BGA
MGA
BGA
SNR
NTN
SNR
NTN
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
OPTIMAL
KM International
FLENNOR
LUCAS DIESEL
MABY PARTS
DA SILVA
PATRON
BREDA LORETT
BREDA LORETT
MABY PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QH Talbros
QUINTON HAZELL
TRIPLE FIVE
ASATEX
RPK
STC
BANNER
GATES
GATES
VAICO
VEMO
CONTITECH
SKF
SKF
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.