Fulie curea, arbore cotit Marire poza

Fulie curea, arbore cotit

OEM: 17-1049
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar nervuri
6
Diametru interior [mm]
30,6
Diametru exterior
165
Incarcare date...
Metalcaucho
CAUTEX
ALBRECHT
AUTOKIT
Metalcaucho
METALCAUCHO
BENDIX
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
3RG
3RG
CORAM
JP GROUP
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
HEPU
IPD
HEPU
IPD
OEM
SASIC
SASIC
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
Metalcaucho
SPIDAN
OPEL
RUVILLE
LuK
SWAG
BSG
AUTEX
MALÒ
GK
AUTEX
AUTEX
CORTECO
CORTECO
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
NISSAN
RENAULT
RENAULT TRUCKS
NISSAN
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
TRISCAN
CALIBER
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
SK
RPK
AUTOTEAM
TRIPLE FIVE
APA
BALO
HUTCHINSON
BGA
MGA
SNR
NTN
SNR
DAYCO
OPTIMAL
KM International
FLENNOR
MABY PARTS
BREDA LORETT
MABY PARTS
QUINTON HAZELL
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
TRIPLE FIVE
ASATEX
RPK
STC
BANNER
GATES
GATES
CONTITECH
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.