Fulie curea, arbore cotit Marire poza

Fulie curea, arbore cotit

OEM: 17-1038
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar nervuri
6
Diametru interior [mm]
35
Diametru exterior
165
Incarcare date...
Metalcaucho
CAUTEX
ALBRECHT
AUTOKIT
BENDIX
Metalcaucho
METALCAUCHO
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
TRISCAN
OPEL
VAUXHALL
OPEL
ORIGINAL IMPERIUM
3RG
JAPANPARTS
ASHIKA
JAPKO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
FORD
FORD
FORD
IPD
OEM
TRISCAN
TOPRAN
CALIBER
SASIC
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
OPEL
METALCAUCHO
RUVILLE
RUVILLE
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
INTERBRAKE
INTERBRAKE
LuK
INA
SCHAEFFLER GRUPPE
INTERBRAKE
INTERBRAKE
ALFA ROMEO
CHRYSLER
FIAT
LANCIA
OPEL
SUZUKI
CHEVROLET
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
BSG
GK
AUTEX
MALÒ
AUTEX
MALÒ
AUTEX
SWAG
SWAG
CORTECO
TRISCAN
BEISSBARTH
SK
RPK
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
FORD USA
FORD USA
AUTOTEAM
BEISSBARTH
BLUE PRINT
TRIPLE FIVE
APA
BALO
HUTCHINSON
BGA
MGA
SNR
NTN
DAYCO
OPTIMAL
KM International
BEISSBARTH
FLENNOR
JAPANPARTS
MDR
MABY PARTS
DA SILVA
BREDA LORETT
JAPANPARTS
ASHIKA
MABY PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TRIPLE FIVE
ASATEX
RPK
STC
BANNER
BEISSBARTH
GATES
VALEO
VAICO
VEMO
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.