Fulie curea, arbore cotit Marire poza

Fulie curea, arbore cotit

OEM: 17-1021
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar nervuri
6
Diametru interior [mm]
30
Diametru exterior
181
Incarcare date...
CALIBER
Metalcaucho
FIAT
ALBRECHT
AUTOKIT
METALCAUCHO
BENDIX
ORIGINAL IMPERIUM
3RG
CORAM
IPD
OEM
TRISCAN
CAUTEX
SASIC
VAICO
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
FEBI BILSTEIN
SPIDAN
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
RUVILLE
INTERBRAKE
INTERBRAKE
LuK
INA
SCHAEFFLER GRUPPE
INTERBRAKE
INTERBRAKE
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
SK
RPK
GK
AUTEX
MALÒ
AUTEX
MALÒ
AUTEX
CONTITECH
SWAG
SWAG
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
CORTECO
TRISCAN
BEISSBARTH
AUTOTEAM
BEISSBARTH
TRIPLE FIVE
APA
BALO
HUTCHINSON
BGA
MGA
SNR
SNR
NTN
DAYCO
GATES
OPTIMAL
KM International
BEISSBARTH
FLENNOR
MABY PARTS
DA SILVA
DA SILVA
BREDA LORETT
MABY PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
TRIPLE FIVE
ASATEX
RPK
STC
BANNER
BEISSBARTH
GATES
VALEO
VAICO
VEMO
CONTITECH
CONTITECH
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.