Fulie curea, arbore cotit Marire poza

Fulie curea, arbore cotit

OEM: 17-1012
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar nervuri
6
Diametru exterior
152,8
Diametru interior [mm]
30
Incarcare date...
KAGER
Metalcaucho
CAUTEX
Metalcaucho
ALBRECHT
AUTOKIT
METALCAUCHO
BENDIX
BENDIX
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
FIAT
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
ORIGINAL IMPERIUM
3RG
MEYLE
CORAM
FIAT
PEUGEOT
IPD
IPD
IPD
OEM
FEBI BILSTEIN
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
SK
JP GROUP
METALCAUCHO
METALCAUCHO
SPIDAN
SPIDAN
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
SASIC
SASIC
RUVILLE
RUVILLE
RUVILLE
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
RUVILLE
INTERBRAKE
INTERBRAKE
LuK
INA
SCHAEFFLER GRUPPE
INTERBRAKE
INTERBRAKE
LuK
LuK
INA
ALFA ROMEO
FIAT
SWAG
SWAG
MALÒ
AUTEX
MALÒ
GK
AUTEX
AUTEX
AUTEX
TOPRAN
TOPRAN
ORIGINAL IMPERIUM
CORTECO
CORTECO
CORTECO
TRISCAN
CALIBER
FIAT
AUTOTEAM
TRIPLE FIVE
APA
BALO
HUTCHINSON
JAPANPARTS
HUTCHINSON
BGA
BERGA
BGA
MGA
MGA
MGA
BGA
SNR
SNR
NTN
DAYCO
DAYCO
DAYCO
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
KM International
FLENNOR
FLENNOR
MABY PARTS
PERFECT CIRCLE
DA SILVA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
MABY PARTS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
TRIPLE FIVE
ASATEX
STC
BANNER
GATES
GATES
VEMO
CONTITECH
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.