Fulie curea, arbore cotit Marire poza

Fulie curea, arbore cotit

OEM: 60 93 1483
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
28,5
Latime [mm]
40
Diametru interior [mm]
30,5
Diametru interior [mm]
57
Diametru exterior
152
Diametru exterior
165
Greutate (în kg)
2,650
Numar nervuri
6
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
AUTOKIT
Metalcaucho
BENDIX
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
3RG
3RG
JP GROUP
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
IPD
IPD
IPD
IJS GROUP
IJS GROUP
STELLOX
SASIC
FARE SA
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
JP GROUP
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
SPIDAN
OPEL
RUVILLE
INA
OEM
MALÒ
AUTEX
AUTEX
AUTEX
CORTECO
CORTECO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
DÜRER
TRISCAN
CALIBER
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AUTOTEAM
HUTCHINSON
BGA
MGA
SNR
DAYCO
OPTIMAL
KM International
FLENNOR
LUCAS ENGINE DRIVE
NPS
MABY PARTS
ET ENGINETEAM
ET ENGINETEAM
TREVI AUTOMOTIVE
DA SILVA
PATRON
BREDA LORETT
BREDA LORETT
MABY PARTS
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
AUTLOG
STC
GATES
GATES
VAICO
CONTITECH
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.