Curea transmisie

Curea transmisie

OEM: 8640 100713
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
TRISCAN
TOPRAN
DAYCO
ALFA ROMEO
FIAT
MERCEDES-BENZ
KLEBER
KLEBER
DAYCO
VEYANCE
VEYANCE
TRISCAN
TRISCAN
KLEBER
CONTITECH
KLEBER
OPTIBELT
KLEBER
VEYANCE
TRISCAN
VEYANCE
ROVER
TRISCAN
FORD
VEYANCE
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DAYCO
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
CITROEN/PEUGEOT
PEUGEOT
FORD
GATES
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
DAYCO
FIAT
LANCIA
FIAT
RENAULT
SUBARU
FORD
FORD
TRISCAN
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CITROËN
FIAT
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
FIAT
VEYANCE
PORSCHE
PORSCHE
FLENNOR
ACDelco
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
KLEBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
OPTIBELT
SNR
CONTITECH
OPTIBELT
MAZDA
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
LAND ROVER
TRISCAN
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
UNIPART
AUSTIN
HONDA
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
UNIPART
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
UNIPART
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
LUCAS ELECTRICAL
MINTEX
QUINTON HAZELL
CONTITECH
FERODO
FERODO
FERODO
HAVAM
HAVAM
FERODO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.