Curea transmisie

Curea transmisie

OEM: 10AV1000
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
1000
Latime [mm]
10
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MAZDA
FORD
DAYCO
DAYCO
OEM
OPTIBELT
KLEBER
KLEBER
OPTIBELT
KLEBER
FORD
OPTIBELT
OPTIBELT
PEUGEOT
OPEL
VOLVO
OPEL
OPEL
FORD
NISSAN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
LANCIA
MERCEDES-BENZ
OPEL
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
SEAT
FIAT
FIAT
FIAT
AUTOBIANCHI
ROULUNDS RUBBER
MERCEDES-BENZ
RENAULT TRUCKS
HUTCHINSON
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FORD
FORD
FORD
GATES
GATES
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
MERCEDES-BENZ
FORD
BEDFORD
BEDFORD
FORD
FIAT
LANCIA
AUTOBIANCHI
FORD
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FORD
LANCIA
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CITROËN
VAUXHALL
SKODA
SKODA
SKODA
MERCEDES-BENZ
FORD
FORD
VOLVO
VOLVO
MERCEDES-BENZ
KLEBER
HUTCHINSON
CONTITECH
GATES
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
CHRYSLER
JAGUAR
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
UNIPART
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
SEAT
MINTEX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
FERODO
FERODO
HAVAM
FERODO
HAVAM
HAVAM
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.