Curea transmisie

Curea transmisie

OEM: 10AV0925
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
925
Latime [mm]
10
Incarcare date...
AUDI
SKODA
SKODA
DAYCO
DAYCO
DAYCO
OEM
OPTIBELT
OPTIBELT
KLEBER
KLEBER
OPTIBELT
OPTIBELT
OPTIBELT
OPTIBELT
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
DAYCO
DAYCO
OPEL
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
OPEL
FORD
ROVER
ROV/TRI/JAG/AUS/MG
FORD
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
DAF
DAF
ROULUNDS RUBBER
FERRARI
ROV/TRI/JAG/AUS/MG
MERCEDES-BENZ
OPEL
OPEL
TALBOT
TALBOT
MERCEDES-BENZ
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
FIAT
MERCEDES-BENZ
FORD
GATES
VAUXHALL
VAUXHALL
FIAT
MERCEDES-BENZ
RENAULT
RENAULT
RENAULT
VAUXHALL
ISUZU
OPEL
DAIHATSU
DAIHATSU
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CITROËN
FIAT
CITROËN
FIAT
OPEL
VOLVO
VOLVO
MERCEDES-BENZ
VOLVO
IVECO
DAIHATSU
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
KLEBER
HUTCHINSON
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
GATES
CONTITECH
JAGUAR
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
ROVER
ROV/TRI/JAG/AUS/MG
UNIPART
ROVER
ROV/TRI/JAG/AUS/MG
LUCAS ENGINE DRIVE
MINTEX
QUINTON HAZELL
ROVER
ROV/TRI/JAG/AUS/MG
FORD
ROVER
ROLLS-ROYCE
FERODO
FERODO
HAVAM
HAVAM
HAVAM
HAVAM
HAVAM
FERODO
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.