Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: A5373
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OEM
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DAF
MERCEDES-BENZ
DAF
DAF
DAF
DAF
IVECO
IVECO
DAF
VEYANCE
KLEBER
VEYANCE
DAYCO
KLEBER
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
KLEBER
KLEBER
CONTITECH
CONTITECH
KLEBER
MASSEY FERGUSON
DAYCO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DAF
DT
DAF
OPTIBELT
OPTIBELT
OPTIBELT
DAF
DAF
DAYCO
MASSEY FERGUSON
OPTIBELT
CONTITECH
DT
ROULUNDS RUBBER
CONTITECH
IVECO
IVECO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
IVECO
DAYCO
HUTCHINSON
HUTCHINSON
DT
GATES
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DAYCO
DAYCO
SCANIA
ISUZU
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
IVECO
IVECO
IVECO
IVECO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OEM
KLEBER
HUTCHINSON
KLEBER
HUTCHINSON
CONTITECH
KLEBER
CONTITECH
HUTCHINSON
CONTITECH
CONTITECH
OPTIBELT
CONTITECH
CONTITECH
OPTIBELT
FERODO
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBOSHI
MITSUBOSHI
MINTEX
QUINTON HAZELL
FERODO
FERODO
CONTITECH
FERODO
HAVAM
HAVAM
HAVAM
HAVAM
FERODO
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.