Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: A5359
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OEM
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
NISSAN
NISSAN
ROULUNDS RUBBER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
VEYANCE
OPTIBELT
MERCEDES-BENZ
VEYANCE
KLEBER
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
KLEBER
KLEBER
KLEBER
VEYANCE
DAYCO
DAYCO
BOSCH
BOSCH
OPTIBELT
OPTIBELT
BANDO
BANDO
BANDO
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
LAMBORGHINI
DT
IVECO
RENAULT
HYUNDAI
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
GATES
GATES
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
DAYCO
DAYCO
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
BOSCH
BOSCH
VOLVO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
OEM
ACDelco
BLUE PRINT
KLEBER
KLEBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
KLEBER
CONTITECH
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CONTITECH
OPTIBELT
SNR
CONTITECH
OPTIBELT
JAGUAR
JAPANPARTS
JAPANPARTS
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
LAND ROVER
MAZDA
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBOSHI
MITSUBOSHI
MINTEX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MITSUBOSHI
MITSUBOSHI
MITSUBOSHI
JAPANPARTS
FERODO
FERODO
CONTITECH
FERODO
HAVAM
HAVAM
DAYCO
FERODO
MINTEX
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.