Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: A5197
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
OEM
AUDI
AUDI
RENAULT
DAYCO
KLEBER
DAYCO
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
VEYANCE
VEYANCE
CONTITECH
KLEBER
KLEBER
OPTIBELT
KLEBER
VEYANCE
DAYCO
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DAYCO
BANDO
BANDO
DT
FIAT
FIAT
FIAT
HUTCHINSON
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
RENAULT
DAYCO
GATES
DAYCO
DAYCO
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
CITROËN
FIAT
CITROËN
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FIAT
SUBARU
LANCIA
RENAULT
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
VEYANCE
OPTIBELT
CITROËN
TALBOT
DAIHATSU
TOYOTA
OEM
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
KLEBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CONTITECH
CONTITECH
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CONTITECH
OPTIBELT
CONTITECH
OPTIBELT
SNR
JAPANPARTS
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
UNIPART
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
ROVER
MINTEX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
FERODO
CONTITECH
CONTITECH
FERODO
HAVAM
HAVAM
HAVAM
DAYCO
FERODO
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.