Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: V478
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DODGE
MERCEDES-BENZ
VIKING
DAYCO
DAYCO
DAYCO
NISSAN
VEYANCE
VEYANCE
SEMPERIT
SEMPERIT
KLEBER
VEYANCE
VEYANCE
KLEBER
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
VEYANCE
KLEBER
KLEBER
KLEBER
DAYCO
DAYCO
BOSCH
OPTIBELT
OPTIBELT
MASSEY FERGUSON
LANDINI
LANDINI
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
SCANIA
MASSEY FERGUSON
VOLVO
IVECO
FIAT
IVECO
DAYCO
DAYCO
KÄSSBOHRER
IVECO
DAYCO
IVECO
DODGE
DAYCO
HUTCHINSON
HUTCHINSON
FORD
FORD
GATES
GATES
CONTINENTAL
CONTINENTAL
FORD
DAYCO
DAYCO
SCANIA
BEDFORD
BEDFORD
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MASSEY FERGUSON
BOSCH
BOSCH
SAAB
VOLVO
VOLVO
VOLVO
MASSEY FERGUSON
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
HANOMAG HENSCHEL
VOLVO
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
PORSCHE
PORSCHE
KLEBER
HUTCHINSON
KLEBER
HUTCHINSON
CONTINENTAL
JAGUAR
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
ROVER
UNIPART
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
NISSAN
CONTINENTAL
CONTINENTAL
OEM
FERODO
FERODO
CONTINENTAL
HAVAM
HAVAM
HAVAM
HAVAM
DAYCO
FERODO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.