Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: V464
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
NISSAN
NISSAN
MAZDA
MAZDA
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
VEYANCE
VEYANCE
SEMPERIT
KLEBER
KLEBER
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
VEYANCE
KLEBER
KLEBER
KLEBER
VEYANCE
DAYCO
DAYCO
DAYCO
BOSCH
OPTIBELT
HYUNDAI
MAZDA
MAZDA
HONDA
HONDA
HONDA
DAYCO
FORD
HUTCHINSON
ROVER
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
GATES
CONTINENTAL
CONTINENTAL
CONTINENTAL
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
FIAT
LANCIA
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
ALFA ROMEO
FIAT
LANCIA
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
DAYCO
ISUZU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SUZUKI
SUZUKI
VOLVO
DAEWOO
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
HUTCHINSON
KLEBER
KLEBER
HUTCHINSON
CONTINENTAL
KLEBER
CONTINENTAL
JAGUAR
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
ROVER
ROVER
ROVER
MAZDA
FERODO
ROVER
ROVER
UNIPART
JAGUAR
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
CONTINENTAL
OEM
FERODO
CONTINENTAL
HAVAM
HAVAM
HAVAM
FERODO
DAYCO
FERODO
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.