Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: V226
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
AUTO UNION
VEYANCE
VEYANCE
DAYCO
DAYCO
VIKING
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
VEYANCE
KLEBER
DAYCO
KLEBER
IVECO
CONTINENTAL
VEYANCE
VEYANCE
DAYCO
VEYANCE
OPTIBELT
ALFA ROMEO
OPEL
FORD
VEYANCE
BOSCH
BOSCH
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DEUTZ
IVECO
DEUTZ-FAHR
DAYCO
VEYANCE
IVECO
FIAT
FIAT
FIAT
IVECO
HUTCHINSON
PEUGEOT
ROVER
FORD
ALFA ROMEO
FORD
GATES
GATES
CONTINENTAL
CONTINENTAL
CONTINENTAL
DAYCO
DAYCO
DAYCO
BEDFORD
BUESSING
FORD
FORD
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
FORD
RENAULT
RENAULT TRUCKS
BEDFORD
DAVID BROWN
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VEYANCE
VEYANCE
CITROËN
CITROËN
VOLVO
SEMPERIT
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
IVECO
IVECO
DAVID BROWN
KLEBER
KLEBER
HUTCHINSON
KLEBER
CONTINENTAL
CONTINENTAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
UNIPART
UNIPART
DAVID BROWN
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
CONTINENTAL
OEM
FERODO
CONTINENTAL
FERODO
FERODO
HAVAM
DAYCO
FERODO
HAVAM
HAVAM
HAVAM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.