Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: V215
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SEAT
VEYANCE
VEYANCE
DAYCO
KLEBER
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
DAYCO
VEYANCE
KLEBER
KLEBER
KLEBER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
OPTIBELT
OPTIBELT
ALFA ROMEO
OPEL
VAUXHALL
BOSCH
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
HYUNDAI
ROVER
OPEL
VAUXHALL
HONDA
HONDA
SEAT
SEAT
VOLVO
HUTCHINSON
HUTCHINSON
HONDA
HONDA
HONDA
PEUGEOT
DAYCO
ALFA ROMEO
FORD
FORD
GATES
GATES
CONTINENTAL
CONTINENTAL
DAYCO
DAYCO
BUESSING
FORD
FIAT
VIKING
DAYCO
DAYCO
SAAB
OPEL
VAUXHALL
DAIHATSU
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
BOSCH
BOSCH
OPEL
VAUXHALL
BOSCH
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VEYANCE
VOLVO
SEMPERIT
MERCEDES-BENZ
SEMPERIT
MERCEDES-BENZ
VOLVO
VOLVO
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
BMW
PORSCHE
HANOMAG HENSCHEL
ROVER
KLEBER
HUTCHINSON
KLEBER
CONTINENTAL
JAGUAR
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
UNIPART
ROVER
ROVER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
ROLLS-ROYCE
CONTINENTAL
OEM
CONTINENTAL
CONTINENTAL
HAVAM
HAVAM
DAYCO
FERODO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.