Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: 8640 100700
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
AUDI
VAG
AUDI
TRISCAN
RENAULT
TOPRAN
TOPRAN
DAYCO
KLEBER
DAYCO
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
VEYANCE
VEYANCE
TRISCAN
CONTITECH
KLEBER
KLEBER
OPTIBELT
KLEBER
TRISCAN
VEYANCE
DAYCO
TRISCAN
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DAYCO
DT
FIAT
FIAT
CITROËN
FIAT
HUTCHINSON
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
CITROEN/PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
RENAULT
DAYCO
GATES
DAYCO
DAYCO
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
CITROËN
FIAT
CITROEN/PEUGEOT
FIAT
CITROËN
CITROEN/PEUGEOT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FIAT
SUBARU
FIAT
LANCIA
RENAULT
TRISCAN
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
VEYANCE
OPTIBELT
CITROËN
CITROEN/PEUGEOT
TALBOT
DAIHATSU
TOYOTA
PORSCHE
FLENNOR
ACDelco
KLEBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CONTITECH
CONTITECH
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CONTITECH
OPTIBELT
CONTITECH
OPTIBELT
SNR
TRISCAN
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
UNIPART
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
ROVER
MINTEX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
FERODO
CONTITECH
CONTITECH
FERODO
HAVAM
HAVAM
HAVAM
DAYCO
FERODO
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.