Curea transmisie Marire poza

Curea transmisie

OEM: 600000008850
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
STELLOX
NISSAN
NISSAN
MEYLE
MEYLE
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
JP GROUP
NISSAN
MAPCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
MGA
LUCAS ENGINE DRIVE
MGA
LUCAS ENGINE DRIVE
OEM
LYNXauto
DAYCO
DAYCO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEX
KAGER
LUCAS ENGINE DRIVE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ISUZU
GATES
GATES
ASHIKA
JAPKO
TRISCAN
TRISCAN
ISUZU
ISUZU
ISUZU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
NISSAN
GATES
FLENNOR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
HUTCHINSON
HUTCHINSON
OPTIBELT
CONTITECH
MASTER-SPORT
CONTITECH
MAZDA
MAZDA
HEXEN
MAZDA
JAPANPARTS
NIPPARTS
OEM
NIPPARTS
NPS
SOLID AUTO (UK)
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QH Benelux
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
JAPANPARTS
SCT Germany
SCT Germany
DELPHI
DELPHI
BANDO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.