Curea transmisie

Curea transmisie

OEM: 6477EXL
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DAF
DT
CUMMINS
DAYCO
DAYCO
DAYCO
CONTITECH
CONTITECH
MASSEY FERGUSON
CUMMINS
CUMMINS
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
BOSCH
CUMMINS
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
FORD
FORD
OPTIBELT
CONTITECH
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
MASSEY FERGUSON
VOLVO
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
DT
MASSEY FERGUSON
CUMMINS
FORD
ROULUNDS RUBBER
CONTITECH
NEW HOLLAND
VOLVO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT TRUCKS
NEW HOLLAND
RENAULT
CUMMINS
ISUZU
MASSEY FERGUSON
NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
FORD
FORD
DT
OEM
CUMMINS
SCANIA
NEW HOLLAND
MACK
MASSEY FERGUSON
ISUZU
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
IVECO
TOYOTA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
NEW HOLLAND
FLENNOR
BLUE PRINT
HUTCHINSON
OPTIBELT
CONTITECH
OPTIBELT
JOHN DEERE
FORD
JOHN DEERE
JOHN DEERE
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
CUMMINS
CUMMINS
JOHN DEERE
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
CUMMINS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.