Curea transmisie

Curea transmisie

OEM: 6212MC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
AUDI
DAYCO
KLEBER
DAYCO
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
KLEBER
OPEL
DT
KLEBER
KLEBER
OPTIBELT
CONTITECH
CONTITECH
FERRARI
ROULUNDS RUBBER
VEYANCE
MAZDA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DAYCO
DAYCO
BANDO
FORD
FORD
CITROËN
SEAT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
FIAT
AUTOBIANCHI
SEAT
FIAT
SEAT
AUTOBIANCHI
SEAT
HUTCHINSON
INA
CITROËN
OPEL
OPEL
HUTCHINSON
HONDA
HONDA
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
LANCIA
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
OEM
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
FORD
DAYCO
FIAT
DAYCO
DAYCO
FORD
RENAULT
RENAULT
MAZDA
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
OPEL
VAUXHALL
BOSCH
BOSCH
CITROËN
OPEL
VAUXHALL
VEYANCE
CITROËN
VOLVO
OPTIBELT
CITROËN
DAEWOO
VOLVO
VOLVO
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FLENNOR
FLENNOR
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
ACDelco
BLUE PRINT
BLUE PRINT
CITROËN
KLEBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CONTITECH
CONTITECH
HUTCHINSON
CONTITECH
CONTITECH
OPTIBELT
SNR
OPTIBELT
SNR
CITROËN
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SEAT
UNIPART
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBOSHI
MAZDA
MINTEX
QUINTON HAZELL
MITSUBOSHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CONTITECH
CONTITECH
HAVAM
HAVAM
FERODO
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.