Curea transmisie

Curea transmisie

OEM: 6210MC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SEAT
DAYCO
FORD
FORD
ROULUNDS RUBBER
KLEBER
DAYCO
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
KLEBER
OPTIBELT
KLEBER
KLEBER
ROULUNDS RUBBER
OPTIBELT
OPTIBELT
CONTITECH
CONTITECH
FORD
VAUXHALL
VEYANCE
FORD
FORD
VEYANCE
SUZUKI
SUZUKI
ALFA ROMEO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
DAYCO
LANCIA
DAYCO
FORD
DAYCO
FIAT
FIAT
AUTOBIANCHI
FIAT
FIAT
SEAT
FIAT
FIAT
AUTOBIANCHI
SEAT
VAUXHALL
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
INA
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
OEM
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
FORD
FORD
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
DAYCO
FIAT
LANCIA
RENAULT
BMW
FORD
BOSCH
BOSCH
BEDFORD
VAUXHALL
VAUXHALL
BOSCH
TALBOT
BEDFORD
VAUXHALL
VEYANCE
SUZUKI
VOLVO
OPTIBELT
MERCEDES-BENZ
VOLVO
VOLVO
PORSCHE
PORSCHE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FLENNOR
FLENNOR
ACDelco
BLUE PRINT
KLEBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
KLEBER
KLEBER
CONTITECH
KLEBER
HUTCHINSON
OPTIBELT
SNR
CONTITECH
CITROËN
SNR
CITROËN
JAPANPARTS
FIAT
SEAT
SEAT
SEAT
FIAT
FORD
FIAT
FIAT
UNIPART
AUSTIN
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
BANDO
LUCAS ELECTRICAL
MITSUBOSHI
MINTEX
QUINTON HAZELL
FERODO
CONTITECH
FERODO
HAVAM
HAVAM
FERODO
MINTEX
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.