Curea transmisie

Curea transmisie

OEM: 6207MC
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
SEAT
RENAULT
RENAULT
DAYCO
KLEBER
DAYCO
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
CONTITECH
KLEBER
CONTITECH
KLEBER
OPTIBELT
OPTIBELT
KLEBER
KLEBER
KLEBER
KLEBER
KLEBER
KLEBER
VEYANCE
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ROULUNDS RUBBER
DAYCO
BANDO
CITROËN
PEUGEOT
DAYCO
PEUGEOT
PEUGEOT
PEUGEOT
FIAT
ALPINE
ALPINE
ALPINE
FORD
FORD
OEM
DAYCO
DAYCO
DAYCO
CONTITECH
CONTITECH
DAYCO
DAYCO
FIAT
LANCIA
AUTOBIANCHI
FIAT
LANCIA
DAYCO
FIAT
LANCIA
AUTOBIANCHI
FIAT
LANCIA
AUTOBIANCHI
FIAT
RENAULT
RENAULT
FIAT
FIAT
SUBARU
SUBARU
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
BOSCH
BOSCH
VEYANCE
CITROËN
DAIHATSU
DAIHATSU
MERCEDES-BENZ
FLENNOR
ACDelco
BLUE PRINT
KLEBER
HUTCHINSON
HUTCHINSON
KLEBER
CONTITECH
CONTITECH
HUTCHINSON
CONTITECH
OPTIBELT
SNR
OPTIBELT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
LAND ROVER
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
AUSTIN
MG
MORRIS
ROVER
TRIUMPH
LAND ROVER
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
MINTEX
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
FERODO
CONTITECH
FERODO
CONTITECH
FERODO
HAVAM
HAVAM
FERODO
MINTEX

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.