rola intinzator,curea transmisie

rola intinzator,curea transmisie

OEM: 05803
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
AUTOKIT
AUTOKIT
AUTOKIT
STELLOX
OEM
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
KRAFT AUTOMOTIVE
DÜRER
ACR
ACR
CAFFARO
IPD
IPD
SASIC
SASIC
LEMFÖRDER
ELECTRO AUTO
DÜRER
DÜRER
MAPCO
HC-Cargo
CALIBER
CALIBER
AUTOMEGA
NRF
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
VAN WEZEL
JP GROUP
ELSTOCK
INA
INA
INA
MAXGEAR
RUVILLE
RUVILLE
OPTIBELT
FEBI BILSTEIN
MASTER-SPORT
SCHLIECKMANN
AUTEX
AUTEX
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
VEMA
SPIDAN
SPIDAN
DRI
SPIDAN
TOPRAN
VALEO
VALEO
AKS DASIS
TEAMEC
TRISCAN
HELLA
BEHR HELLA SERVICE
FRIGAIR
CITROËN
CITROËN
AUTOTEAM
AUTOTEAM
ERA Benelux
LUCAS ELECTRICAL
DAYCO
DAYCO
LPR
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
JC PREMIUM
JC PREMIUM
KM International
KM International
FLENNOR
FLENNOR
SNR
SNR
SNR
SNR
SNR
LUCAS ENGINE DRIVE
LUCAS ENGINE DRIVE
DENCKERMANN
LYNXauto
LYNXauto
AVA QUALITY COOLING
PRASCO
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
AUTLOG
HUTCHINSON
GATES
FAI AutoParts
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
VAICO
VAICO
SKF
SKF
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.