Rola ghidare/conducere, curea transmisie Marire poza

Rola ghidare/conducere, curea transmisie

OEM: 60 92 2119
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
31
Diametru interior [mm]
17
Diametru exterior
60
Material
plastic
Greutate (în kg)
0,11
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAFFARO
STELLOX
AUTOKIT
AUTOKIT
Metalcaucho
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
OPTIMAL
OPTIMAL
PROFIT
PROFIT
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
ASHIKA
JAPKO
3RG
CAFFARO
IPD
IPD
SASIC
CALIBER
TOPRAN
TOPRAN
FEBI BILSTEIN
MAPCO
FEBEST
VOLVO
VOLVO
ASAM
AUTOMEGA
AUTOMEGA
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
OPEL
OPEL
FARE SA
INA
INA
MAXGEAR
MAXGEAR
RUVILLE
MAGNETI MARELLI
OEM
DÜRER
AUTEX
AUTEX
SPIDAN
SPIDAN
CALIBER
RENAULT
RENAULT
TRISCAN
TRISCAN
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AUTOTEAM
AUTOTEAM
DAYCO
DAYCO
LPR
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KAVO PARTS
KM International
KM International
FLENNOR
FLENNOR
HUTCHINSON
HUTCHINSON
PROCODIS FRANCE
SNR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LUCAS ENGINE DRIVE
MDR
NPS
DENCKERMANN
LYNXauto
LYNXauto
BREDA LORETT
BREDA LORETT
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
JAPANPARTS
STARLINE
STARLINE
AUTLOG
FAI AutoParts
GATES
STC
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
VAICO
VAICO
CONTITECH
CONTITECH
SKF
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.