Intinzator curea, curea distributie Marire poza

Intinzator curea, curea distributie

OEM: 10 03 0020
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
27
Diametru exterior
70
Mod de operare
mecanic
Greutate (în kg)
0,972
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
STELLOX
STELLOX
AUTOKIT
Metalcaucho
CHRYSLER
DODGE
ST-TEMPLIN
OPTIMAL
OPTIMAL
OEM
HEPU
IPD
PROFIT
CAFFARO
FEBI BILSTEIN
KRAFT AUTOMOTIVE
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
3RG
IPD
SASIC
CAUTEX
FORMPART
SAMPA
SAMPA
IPD
IPD
LASO
LEMFÖRDER
MAPCO
LEMFÖRDER
MAGNETI MARELLI
TOPRAN
FARE SA
DT
CHRYSLER
DODGE
INA
INA
MAXGEAR
MAXGEAR
RUVILLE
RUVILLE
GK
AUTEX
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
AUTEX
SPIDAN
CHRYSLER
DODGE
AUTEX
AUTEX
CALIBER
TRISCAN
AUTOTEAM
DAYCO
BEGEL Germany
BEGEL Germany
LPR
BREDA LORETT
JC PREMIUM
FLENNOR
KM International
SNR
LUCAS ENGINE DRIVE
MDR
MDR
DENCKERMANN
LYNXauto
LYNXauto
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
STARLINE
AUTLOG
AUTLOG
HUTCHINSON
GATES
STC
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
VAICO
VAICO
CONTITECH
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.