Intinzator curea, curea distributie Marire poza

Intinzator curea, curea distributie

OEM: 37266
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
25
Diametru exterior
70
Mod de operare
automatic
Greutate (în kg)
0,73
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
CAUTEX
STELLOX
AUTOKIT
AUTOKIT
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
IPD
3RG
FORD
FORD
FORD
FORD
3RG
JP GROUP
JP GROUP
IPD
IPD
FIAT
LANCIA
SASIC
CAFFARO
FEBEST
MAPCO
VOLVO
VOLVO
CAFFARO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CAFFARO
OEM
FARE SA
FARE SA
FORD USA
FORD USA
FARE SA
FARE SA
INA
INA
MAXGEAR
MAXGEAR
RUVILLE
RUVILLE
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
AUTEX
SWAG
AUTEX
AUTEX
SPIDAN
SPIDAN
TOPRAN
CALIBER
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
CALIBER
FIAT
LANCIA
AUTOTEAM
AUTOTEAM
DAYCO
DAYCO
BREDA LORETT
FLENNOR
FLENNOR
KM International
KM International
PROCODIS FRANCE
PROCODIS FRANCE
SNR
SNR
DENCKERMANN
DENCKERMANN
LYNXauto
LYNXauto
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
STARLINE
AUTLOG
AUTLOG
AUTLOG
KLAXCAR FRANCE
HUTCHINSON
HUTCHINSON
GATES
GATES
FAI AutoParts
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
VAICO
CONTITECH
CONTITECH
CONTITECH
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.