Intinzator curea, curea distributie Marire poza

Intinzator curea, curea distributie

OEM: 30128
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
25,5
Diametru exterior
65
Mod de operare
mecanic
Greutate (în kg)
0,875
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
STELLOX
AUTOKIT
AUTOKIT
AUTOKIT
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
IPD
PROFIT
3RG
ASHIKA
JAPKO
FORD
JP GROUP
JP GROUP
IPD
IPD
IPD
IPD
SASIC
CAFFARO
FEBEST
FEBEST
MAPCO
AUTOMEGA
OEM
AUTOMEGA
VOLVO
CAFFARO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
CAFFARO
CAFFARO
FARE SA
FORD USA
FARE SA
FARE SA
INA
MAXGEAR
MAXGEAR
SWAG
RUVILLE
RUVILLE
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
AUTEX
AUTEX
AUTEX
AUTEX
AUTEX
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
TOPRAN
CALIBER
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
CALIBER
CALIBER
FIAT
LANCIA
AUTOTEAM
AUTOTEAM
AUTOTEAM
DAYCO
DAYCO
DAYCO
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KM International
KM International
KM International
PROCODIS FRANCE
SNR
SNR
LUCAS ENGINE DRIVE
LAND ROVER
MDR
DENCKERMANN
DENCKERMANN
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
STARLINE
STARLINE
AUTLOG
AUTLOG
HUTCHINSON
GATES
GATES
FAI AutoParts
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
BREDA LORETT
JAPANPARTS
CONTITECH
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.