Intinzator curea, curea distributie Marire poza

Intinzator curea, curea distributie

OEM: 22369
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Latime [mm]
25,5
Diametru exterior
65
Mod de operare
mecanic
Greutate (în kg)
0,65
Atentie la informatii de service
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
AUTOKIT
AUTOKIT
AUTOKIT
Metalcaucho
CAFFARO
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
IPD
FARE SA
FORD
DÜRER
ASHIKA
JAPKO
3RG
3RG
FORD
FORD
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
IPD
SASIC
SASIC
FORD
OEM
DÜRER
MAPCO
AUTOMEGA
TOPRAN
AUTOMEGA
VOLVO
AUTOMEGA
VOLVO
MAGNETI MARELLI
CAFFARO
CAFFARO
CALIBER
FORD USA
FORD USA
INA
MAXGEAR
MAXGEAR
RUVILLE
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
AUTEX
SWAG
AUTEX
SPIDAN
FORD USA
SPIDAN
SPIDAN
TRISCAN
TRISCAN
CALIBER
CALIBER
AUTOTEAM
AUTOTEAM
AUTOTEAM
LPR
DAYCO
DAYCO
DAYCO
FORD USA
BREDA LORETT
BREDA LORETT
KAVO PARTS
JC PREMIUM
FLENNOR
KM International
KM International
KM International
PROCODIS FRANCE
SNR
SNR
SNR
HERTH+BUSS JAKOPARTS
SNR
SNR
SNR
SNR
BREDA LORETT
LUCAS ENGINE DRIVE
ASHUKI
MDR
NIPPARTS
DENCKERMANN
LYNXauto
LYNXauto
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
STARLINE
AUTLOG
NPS
HUTCHINSON
FAI AutoParts
GATES
GATES
GATES
STC
TREVI AUTOMOTIVE
TREVI AUTOMOTIVE
BREDA LORETT
BREDA LORETT
JAPANPARTS
VAICO
CONTITECH
CONTITECH
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
SKF
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.