Curea transmisie cu caneluri Marire poza

Curea transmisie cu caneluri

OEM: 4R355
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
NISSAN
NISSAN
NISSAN
OPEL
BOSCH
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HYUNDAI
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
GATES
CONTINENTAL
VEYANCE
DAYCO
OEM
DAYCO
VEYANCE
GATES
DAYCO
DAYCO
VEYANCE
OEM
MITSUBISHI
HONDA
HONDA
HONDA
HONDA
ALFA ROMEO
CONTINENTAL
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT TRUCKS
OPTIBELT
HUTCHINSON
KLEBER
TOYOTA
OPEL
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MITSUBISHI
HYUNDAI
MITSUBISHI
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MOTORCRAFT
MAZDA
ROVER
UNIPART
UNIPART
MITSUBISHI
PROTON
MITSUBISHI
PROTON
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PROTON
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MOPROD
DAYCO
PROTON
PROTON
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.