Curea transmisie cu caneluri

Curea transmisie cu caneluri

OEM: 6PK1218
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Material
EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
Incarcare date...
NISSAN
RENAULT
NISSAN
NISSAN
RENAULT
HUTCHINSON
HUTCHINSON
HUTCHINSON
FORD
FORD
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
FORD
FORD
BOSCH
VOLVO
FEBI BILSTEIN
FEBI BILSTEIN
DT
IVECO
OPEL
VAUXHALL
CHEVROLET
OPEL
VAUXHALL
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
SWAG
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
OEM
CONTITECH
DAYCO
OPTIBELT
SNR
VEYANCE
VEYANCE
VEYANCE
DAYCO
OEM
CONTITECH
DAYCO
SNR
DAYCO
VEYANCE
VEYANCE
OEM
FLENNOR
BANDO
OEM
SNR
VEYANCE
BANDO
RENAULT
TRISCAN
VOLVO
PEUGEOT
PEUGEOT
VOLVO
PEUGEOT
FIAT
LANCIA
PEUGEOT
VOLVO
TOYOTA
TOYOTA
ACDelco
BLUE PRINT
KAVO PARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.