Curea transmisie cu caneluri

Curea transmisie cu caneluri

OEM: 5PK1113
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Material
EPDM (etilen propilen dienă cauciuc)
Incarcare date...
AUDI
HUTCHINSON
HUTCHINSON
NISSAN
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
SWAG
HONDA
FEBI BILSTEIN
HYUNDAI
ROULUNDS RUBBER
VEYANCE
OEM
CONTITECH
DAYCO
OPTIBELT
SNR
BANDO
VEYANCE
VEYANCE
OEM
VEYANCE
FLENNOR
OEM
DAYCO
SNR
BANDO
OEM
DAYCO
SWAG
RENAULT
RENAULT
DACIA
RENAULT
DACIA
TRISCAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BREDA LORETT
KAVO PARTS
KAVO PARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
JAPANPARTS
JAPANPARTS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.