Suport motor Marire poza

Suport motor

OEM: 10 13 0027
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar articol par
10 13 0024
Numar articol par
10 97 9152
Tip montare
hidrolagar
Greutate (în kg)
1,22
depinde de partea de montaj a autovehicolului
Incarcare date...
MEYLE
MEYLE
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Metalcaucho
FEBI BILSTEIN
OEM
PROFIT
PROFIT
LEMFÖRDER
OCAP
OCAP
OCAP
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
JP GROUP
JP GROUP
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
CAUTEX
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CORTECO
MALÒ
MALÒ
STELLOX
STELLOX
LEMFÖRDER
FARE SA
LEMFÖRDER
LEMFÖRDER
ORIGINAL IMPERIUM
RUVILLE
RUVILLE
ORIGINAL IMPERIUM
ORIGINAL IMPERIUM
MAPCO
MAPCO
MAPCO
UNIGOM
UNIGOM
TOPRAN
MAXGEAR
TOPRAN
BIRTH
GSP
GSP
GSP
BIRTH
HUTCHINSON
HUTCHINSON
HUTCHINSON
HUTCHINSON
CORTECO
CORTECO
MAXGEAR
MAXGEAR
METZGER
METZGER
METZGER
BOGE
BOGE
BOGE
BOGE
BOGE
BOGE
BOGE
KAMOKA
KAMOKA
FEBI BILSTEIN
BORG & BECK
BORG & BECK
QUINTON HAZELL
OPTIMAL
FIRST LINE
FIRST LINE
FLENNOR
KAWE
KAWE
FORTUNE LINE
PATRON
PATRON
PATRON
DÜRER
DÜRER
STC
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO
VAICO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.