Fulie curea, arbore cotit Marire poza

Fulie curea, arbore cotit

OEM: 29333
Cod webshop: W02398949
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 256.98 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Latime [mm]
34
Diametru interior [mm]
30
Diametru exterior
154
Greutate (în kg)
2,140
Numar nervuri
6
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
CAUTEX
CAUTEX
CITROËN
GATES
VAICO
CONTITECH
SKF
SKF
MAZDA
OEM
PEUGEOT
ORIGINALIMPERIUM
ORIGINALIMPERIUM
3RG
FARESA
FORD
FORD
JPGROUP
AUTOKIT
JPGROUP
IPD
IPD
IPD
IJSGROUP
IJSGROUP
IJSGROUP
IJSGROUP
IJSGROUP
STELLOX
AUTOKIT
SASIC
SASIC
MAXGEAR
AUTOMEGA
AUTOMEGA
AUTOMEGA
TOPRAN
VOLVO
VOLVO
FORDUSA
AUTOKIT
FORDUSA
FARESA
FARESA
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
RUVILLE
CITROËN
PEUGEOT
Metalcaucho
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
INA
SWAG
AUTEX
MALÒ
AUTEX
AUTEX
CITROËN
CORTECO
CORTECO
DÜRER
DÜRER
TRISCAN
TRISCAN
CALIBER
AUTOTEAM
PEUGEOT
HUTCHINSON
BGA
MGA
SNR
DAYCO
OPTIMAL
KMInternational
FLENNOR
LUCASENGINEDRIVE
CITROËN
LUCASENGINEDRIVE
ASHUKI
MABYPARTS
TREVIAUTOMOTIVE
TREVIAUTOMOTIVE
TREVIAUTOMOTIVE
DASILVA
DASILVA
PATRON
BREDALORETT
PEUGEOT
BREDALORETT
BREDALORETT
BREDALORETT
MABYPARTS
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
AUTLOG
STC
GATES
GATES

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.