Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0960
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
200
Latime [mm]
36
Incarcare date...
LPR
TRUSTING
QH Benelux
HP (ZEBRA)
CIFAM
LEMFÖRDER
LEADER PARTS
DEX
RAICAM
NK
JURID
SPIDAN
BENDIX
BENDIX
BENDIX
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
LPR
KAWE
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
BOSCH
GIRLING
METELLI
ASHIKA
VALEO
VALEO
PEX
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ATE
VAPSINT
TRISCAN
SAMKO
VEMA
SAMKO
A.B.S.
E.T.F.
BREMS.-U.KUPPL.TEILE
E.T.F.
OBTEC A/S
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OPTIMAL
FTE
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
BENDIX
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KBP
KAVO PARTS
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
FERODO
FERODO
FERODO
MALÒ
BRADI
TOYOTA
OEM
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
ABEX
HAVAM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MK Kashiyama
REMSA
DELPHI
DELPHI
MGA
MOPROD
MINTEX
FREN-J
NECTO
AKEBONO
CHASE
CHASE
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTAQUIP
TOYOTA
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.