Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0948
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
228,6
Latime [mm]
41,5
Incarcare date...
LPR
ZIMMERMANN
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
TRUSTING
TRUSTING
CIFAM
QH Benelux
HP (ZEBRA)
QH Benelux
HP (ZEBRA)
LEADER PARTS
LEADER PARTS
DEX
NK
NK
RAICAM
MEYLE
SPIDAN
SPIDAN
BENDIX
JURID
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
LPR
GIRLING
GIRLING
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
PEX
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
LPR
KAWE
LPR
KAWE
TRISCAN
VAPSINT
VEMA
SAMKO
A.B.S.
HELLA
A.B.S.
E.T.F.
E.T.F.
TEXTAR
BREMS.-U.KUPPL.TEILE
OBTEC A/S
OBTEC A/S
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
ABE
FERODO
MALÒ
OEM
JAPANPARTS
RHIAG
TRW
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
PAGID
PAGID
PAGID
HAVAM
HAVAM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MK Kashiyama
REMSA
KAISHIN
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MGA
MINTEX
MINTEX
MINTEX
METZGER
AKEBONO
NECTO
FMSI-VERBAND
BREMBO
BREMBO
sbs
sbs
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.