Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0882
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
180
Latime [mm]
30
Incarcare date...
LPR
BOSCH
TRUSTING
TRUSTING
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
QH Benelux
HP (ZEBRA)
HOLZHÄUSER
LEMFÖRDER
DEX
KAWE
NK
JURID
JURID
JURID
SPIDAN
SPIDAN
SPIDAN
BENDIX
BENDIX
KAGER
KAGER
MAGNETI MARELLI
BENDIX
BENDIX
JURID
ACDelco
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ROULUNDS BRAKING
BOSCH
LPR
GIRLING
GIRLING
GIRLING
METELLI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
MARUTI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUBARU
SUZUKI
MARUTI
SUZUKI
ASHIKA
VALEO
PEX
VILLAR
PEX
ATE
ATE
ROULUNDS BRAKING
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
SUBARU
TRISCAN
A.B.S.
BREMS.-U.KUPPL.TEILE
E.T.F.
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
OBTEC A/S
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BLUE PRINT
BLUE PRINT
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
KAVO PARTS
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
UNIPART
UNIPART
OEM
JAPANPARTS
JAPANPARTS
LUCAS ELECTRICAL
TRW
TRW
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
HAVAM
HAVAM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
MK Kashiyama
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MOPROD
MINTEX
MINTEX
MINTEX
NECTO
AKEBONO
BREMBO
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.