Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0817
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
180
Latime [mm]
37
Incarcare date...
LPR
ASHUKI
TRUSTING
fri.tech.
CIFAM
QH Benelux
HP (ZEBRA)
LEMFÖRDER
DEX
LEADER PARTS
RAICAM
NK
JURID
MEYLE
SPIDAN
KAGER
KAGER
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
KOIVUNEN OY
BOSCH
ACDelco
GIRLING
METELLI
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
VALEO
PEX
PEX
TRUSTING
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
LPR
KAWE
TRISCAN
BECK/ARNLEY
VEMA
SAMKO
BREMS.-U.KUPPL.TEILE
VAPSINT
A.B.S.
HELLA
E.T.F.
TEXTAR
OBTEC A/S
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BLUE PRINT
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
BENDIX
KBP
KAVO PARTS
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
ABE
EFI
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
FERODO
FERODO
BRADI
UNIPART
UNIPART
OEM
JAPANPARTS
RHIAG
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
HAVAM
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
REMSA
KAISHIN
REMSA
MK Kashiyama
KAISHIN
DELPHI
MGA
MAFIX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PROTON
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
CHRYSLER
MITSUBISHI
PROTON
CHRYSLER
MITSUBISHI
PROTON
CHRYSLER
MITSUBISHI
PROTON
MOPROD
MINTEX
MINTEX
METZGER
MITSUBISHI
NECTO
NECTO
AKEBONO
PROTON
PROTON
BREMBO
FMSI-VERBAND
CHASE
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
MOTAQUIP
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.