Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0229
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
203
Latime [mm]
38
Incarcare date...
LPR
FORD
TRUSTING
fri.tech.
FORD
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
ST-TEMPLIN
FORD
FORD
CIFAM
QH Benelux
HP (ZEBRA)
DEX
LEADER PARTS
VAPSINT
ACDelco
RAICAM
NK
JURID
TOPRAN
TOPRAN
SPIDAN
KAGER
MAGNETI MARELLI
JURID
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
TRUSTING
REMSA
REMSA
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
FORD
GIRLING
METELLI
METELLI
VALEO
VALEO
ROULUNDS BRAKING
PEX
PEX
PEX
VILLAR
ATE
FORD
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
LPR
KAWE
MEYLE
MEYLE
FORD
TRISCAN
TRISCAN
TEXTAR
VEMA
SAMKO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
A.B.S.
A.B.S.
HELLA
HELLA
E.T.F.
TEXTAR
FORD
FORD
FORD
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
DENCKERMANN
FTE
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
ABE
EFI
FREMAX
FIRST LINE
FIRST LINE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
MALÒ
BRADI
UNIPART
OEM
RHIAG
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MGA
MAFIX
MOPROD
MINTEX
METZGER
METZGER
MINTEX
MINTEX
NECTO
PAGID
BREMBO
CHASE
FMSI-VERBAND
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
SCT Germany
MOTAQUIP
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.