Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0165
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
254
Latime [mm]
90
Incarcare date...
LPR
ZIMMERMANN
ACDelco
QH Benelux
HP (ZEBRA)
CIFAM
BEDFORD
VAPSINT
IVECO
FIAT
IVECO
IVECO
IVECO
ALFA ROMEO
IVECO
FIAT
IVECO
DEX
LEADER PARTS
RAICAM
NK
NK
JURID
SPIDAN
BENDIX
SPIDAN
TRUSTING
TRUSTING
BENDIX
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BREMS.-U.KUPPL.TEILE
BENDIX
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
LPR
KAWE
BOSCH
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
ALFA ROMEO
FIAT
PEX
PEX
VILLAR
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
ALFA ROMEO
FIAT
IVECO
OM
TRISCAN
ALFA ROMEO
TEXTAR
SAMKO
VEMA
LPR
KAWE
A.B.S.
HELLA
E.T.F.
E.T.F.
TEXTAR
OBTEC A/S
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
OPTIMAL
OPTIMAL
OPTIMAL
FTE
FTE
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MAGNETI MARELLI
ABE
FIRST LINE
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
FERODO
MALÒ
BRADI
UNIPART
UNIPART
JAPANPARTS
OEM
RHIAG
RHIAG
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
HAVAM
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MAFIX
MAFIX
MOPROD
MINTEX
FREN-J
MINTEX
NECTO
PAGID
CHASE
CHASE
BREMBO
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
SCT Germany
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.