Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0106
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
228,6
Latime [mm]
42
Incarcare date...
LPR
VAPSINT
ZIMMERMANN
MEYLE
ST-TEMPLIN
CIFAM
CITROËN
QH Benelux
HP (ZEBRA)
DEX
LEADER PARTS
LEADER PARTS
TRUSTING
ACDelco
ACDelco
ACDelco
NK
RAICAM
RAICAM
RAICAM
NK
RAICAM
NK
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
MAGNETI MARELLI
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
RENAULT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
PROTON
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
GIRLING
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
RENAULT
PEX
PEX
VILLAR
VILLAR
ATE
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS RUBBER
LPR
TOPRAN
LPR
KAWE
KAWE
TRISCAN
TRISCAN
VEMA
VEMA
VEMA
SAMKO
SAMKO
MAPCO
A.B.S.
E.T.F.
A.B.S.
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FTE
FTE
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ABE
EFI
FREMAX
FIRST LINE
FERODO
FERODO
FERODO
MALÒ
MALÒ
BRADI
BRADI
UNIPART
UNIPART
OEM
RHIAG
TRW
TRW
TRW
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
PAGID
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MGA
MGA
MGA
MAFIX
MAFIX
MAFIX
MAFIX
MOPROD
MINTEX
MINTEX
METZGER
FREN-J
METZGER
NECTO
PROTON
FMSI-VERBAND
BREMBO
CHASE
CHASE
sbs
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
MOTAQUIP
MOTAQUIP
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.