Set saboti frana Marire poza

Set saboti frana

OEM: GF0104
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Partea de montare
puntea spate
Diametru [mm]
228,6
Latime [mm]
42
Incarcare date...
LPR
VAPSINT
TRUSTING
fri.tech.
TRUSTING
fri.tech.
ZIMMERMANN
LEMFÖRDER
QH Benelux
CIFAM
QH Benelux
HP (ZEBRA)
ACDelco
DEX
LEADER PARTS
RAICAM
NK
JURID
LPR
KAGER
BENDIX
MAGNETI MARELLI
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
BENDIX
JURID
ROADHOUSE
REMSA
WOKING
PEUGEOT
PEUGEOT
ROULUNDS BRAKING
GIRLING
GIRLING
METELLI
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
LPR
PEX
PEX
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
VILLAR
ATE
ROULUNDS RUBBER
ROULUNDS BRAKING
LPR
KAWE
TRUSTING
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
TRISCAN
A.B.S.
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
TEXTAR
VEMA
A.B.S.
HELLA
HELLA
HELLA
E.T.F.
TEXTAR
TEXTAR
CITROËN
CITROËN
PEUGEOT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FTE
OPTIMAL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
BOSCH
FREMAX
FERODO
FERODO
MALÒ
BRADI
UNIPART
UNIPART
OEM
RHIAG
TRW
TRW
LUCAS ELECTRICAL
TRW
PAGID
PAGID
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
MGA
MGA
MINTEX
MINTEX
METZGER
MINTEX
MINTEX
NECTO
PAGID
PAGID
PAGID
PAGID
CHASE
CHASE
CHASE
BREMBO
BREMBO
sbs
sbs
Brake ENGINEERING
APEC braking
APEC braking
WOKING

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.